LED TV kategorisindeki 52 adet ürün listelenmektedir.

Filtreleri Temizle
Bu kategorideki tüm ürünler listelenmiştir.

LED TV ürünleri için yapılan bazı yorumlar

Üye resmi
Demir Serter 28 Şub 2019 (117 Gün önce)
Bildiğim markadan şaşmadım salondaki tv de philips bunu oturma odasına aldık diğeri tabi ki daha üst düzey ama bu da fiyatıma göre baya başarılı
Üye resmi
Volkan Tokdoğan 30 Haz 2018 (361 Gün önce)
hiç sorunsuz bi alışverişti bundan sonra elektronikleri buradan alıcam gibi duruyo
Üye resmi
Hacı Sarı 30 Haz 2018 (361 Gün önce)
tasarımı ve görüntü kalitesi güzel çerçevesi ince nerdeyse yok gibi bişe biraz fazla plastik ama bu fiyata o kadar olsun
Üye resmi
Saliha Duyu 31 Mar 2018 (451 Gün önce)
ben gönül rahatlığıyla tavsiye ederim şimdiden iki arkadaşım daha sipariş verdi bile
Üye resmi
Aleda Bural 16 Oca 2018 (525 Gün önce)
O kadar çok yorum okudum ki akıllı tvler şöyle akıllı tvler böyle diye sıfır ümidim vardı akıllı tv kısmını kullanmam falan diyodum hatta ama bizimki maşallah baya akıllı çıktı:) tarayıcı hızlı ve güzel film dizi izlemek acayip keyifli sesle arama falan var gayet güzel çalışıyor herşey.
    Arama Sonuçları
      0 Sepetim Sepetiniz Boş
      • Sepetinizde hiç ürün bulunmamaktadır
      Sitemizle ilgili görüş, öneri ve şikayetlerinizi formu doldurarak bize iletebilirsiniz.