Oyun Aksesuarı kategorisindeki 5 adet ürün listelenmektedir.

Oyun Aksesuarı ürünleri için yapılan bazı yorumlar

Üye resmi
Osman Üçler 01 Kas 2019 (37 Gün önce)
Ürün Gayet Fiyatına Göre Çok Çok iyi uzun zamandır kullanıyorum tuşlarının hissiyatı gayet güzel 2-3 kere yere fırlatmaya maruz kaldı ve hiçbir şey olmadı bu fiyat bandında ürün alıcaksanız hiç düşünmeden alın derim Kargo ve Paketleme Gayet iyi Ürünü Aldım Ertesi Gün Oyuna girmeden elime ulaştı
Üye resmi
Alpağan Ekercan 22 Mar 2019 (260 Gün önce)
henüz almadım bunu arada kaldım açıkcası böyle bişe işimi görür mü yoksa biraz daha para harcasam mı diye bunları deneyebileceğimiz bir yer var mı? Bilen arkadaşlar cevap verebilir mi??
Üye resmi
Önder Dadak 22 Mar 2019 (260 Gün önce)
Ürün çok sağlam bi kere, tutunca kalitesini belli ediyor öyle kısa zamanda bozulacak bişe değil verdiğiniz paranın hakkını alıyosunuz yani. Oyunda senkron sıkıntısı olmuyo bağlantı kaliteside iyi yani
Üye resmi
Fırat Kök 14 Ara 2014 (1819 Gün önce)
ağırlığı tam yerinde olmuş. tuşları yumuşacık çok rahat kontrol ediliyor ve ele tam oturuyor. terletmesi için bayağı uzun oynamanız lazım hatta sabahlamak gerekiyor diyebilirim. titreşimi oyunu hissettiriyor resmen. tavsiye ederim. güzel bi gamepad.
Üye resmi
Kemal Bayıroğlu 23 Kas 2012 (2570 Gün önce)
LOGITECH F710 GAMEPAD KABLOSUZ USB
ergonomik tasarım uygun fiyat ve performansıyla harika bir ürün bu fiyata gerçekten iyi almak isteyenler düşünmeden alsın bence süper bir ürün
    Arama Sonuçları
      0 Sepetim Sepetiniz Boş
      • Sepetinizde hiç ürün bulunmamaktadır
      Sitemizle ilgili görüş, öneri ve şikayetlerinizi formu doldurarak bize iletebilirsiniz.