Seçtiğiniz kriterlere uyan 11 adet bulundu.

Filtreleri Temizle

Asus Gaming Notebook ürünleri için yapılan bazı yorumlar

Üye resmi
Reha Erbul 08 Tem 2019 (74 Gün önce)
Biraz kaba duruyo ama genel hatlarıyla çok beğendim ısınma problemi yaşamıyorum fan sesine gelirsek kullanıma göre biraz artıyor ama rahatsız edici bir sesi yok..Ekran kalitesi tahmin ettiğinden daha iyi açılar ve renkler güzel genel tasarımını söyleyecek olursak fırçalanmış kısım ve üzerindeki logo bence güzel duruyor-fiyatına göre çok güzel bana kalırsa yalnız bir süre sonra ram ve ssd almayı düşünüyorum çünkü bilgisayarın gerçek performansı bu değil daha fazlası da var
Üye resmi
Çağrı Aslancı 29 May 2019 (114 Gün önce)
Soğutma sistemini başarılı buldum cidden, fanlar biraz sesli sayılır normalde bide turbo modu da var tabi ama bunlar sürekli kullanılacak özellikler değil. Ekran kalitesi güzel renkler iyi ve parlama büyük bi problem olmuyo genel kalitesi ve performansı başarılı eksikler tabi var ama bu paraya en iyisi bence
Üye resmi
Samet Çiftçi 13 Nis 2019 (161 Gün önce)
Yaklaşık 1 haftadır kullanmaktayım çok ağır oyunları yüklemedim şu ana kadar. Pubg mobile kurdum oynuyorum gayet iyi ve yeterli. Isınma problemi yok fanlar iyi çalışıyor ama biraz sesli. Bunların dışında bence bu fiyatlara alınabilecek bilgisayar biraz daha iyisini alayım diyince fiyat ortalama 1000 tl artıyor. Ekranı çok iyi çerçeveler geniş ama şık kalınlığı fazla değil gayet makul bence alınabilir ben memnunum.
Üye resmi
Kortan Korutürk 15 Mar 2019 (189 Gün önce)
tam olarak bir fiyat-performans bilgisayarı donanım özelliklerine göre fiyat bandının en iyi ve kalitelisi
Üye resmi
Vasfi Ustır 25 Ara 2018 (269 Gün önce)
Tasarım olarak çok şık görünüyor klavyesi efsane zaten ayrıca bilgisayar baya hızlı giriş ve girişin bi tık üstü oyuncu bilgisayarları sınıfında desek tam olur heralde ben çok memnun kaldım
    Arama Sonuçları
      0 Sepetim Sepetiniz Boş
      • Sepetinizde hiç ürün bulunmamaktadır
      Sitemizle ilgili görüş, öneri ve şikayetlerinizi formu doldurarak bize iletebilirsiniz.