Çok İşlevli Inkjet Yazıcı kategorisindeki 35 adet ürün listelenmektedir.

Filtreleri Temizle
Bu kategorideki tüm ürünler listelenmiştir.
24 Saatte Kargo Ücretsiz Kargo
  • Çok İşlevli
  • 7.5/5.5 ppm
  • 1200x 1200 dpi
  • USB Wi-Fi
24 Saatte Kargo Ücretsiz Kargo
  • Çok İşlevli
  • 22/18 ppm
  • 4800x 1200 dpi
  • Wi-Fi USB + LAN
24 Saatte Kargo Ücretsiz Kargo
  • Çok İşlevli
  • 8/19 ppm
  • 1200x 1200 dpi
  • USB
24 Saatte Kargo Ücretsiz Kargo
  • Çok İşlevli
  • 10/7 ppm
  • 4800x 1200 dpi
  • 700MHz
24 Saatte Kargo Ücretsiz Kargo
  • Inkjet
  • 5/8.8 ppm
  • 4800x 1200 dpi
24 Saatte Kargo Ücretsiz Kargo
  • Çok İşlevli
  • 5/8.8 ppm
  • 4800x 1200 dpi
24 Saatte Kargo Ücretsiz Kargo
  • Çok İşlevli
  • 16/9 ppm
  • 4800x 1200 dpi
  • 500MHz
Bu ürün geçici olarak
temin edilememektedir
  • Tanklı
  • 10/5 ppm
  • 5760x 1440 dpi
Bu ürün geçici olarak
temin edilememektedir
  • Inkjet
  • 15/8 ppm
  • 600x 1200 dpi
  • Wi-Fi
Bu ürün geçici olarak
temin edilememektedir
  • Çok İşlevli
  • 24/24 ppm
  • 4800x 1200 dpi
Bu ürün geçici olarak
temin edilememektedir
  • Inkjet
  • 9/4 ppm
  • 5760x 1440 dpi
  • Wi-Fi
Bu ürün geçici olarak
temin edilememektedir
  • Çok İşlevli
  • 24/24 ppm
  • 4800x 1200 dpi
Bu ürün geçici olarak
temin edilememektedir
  • Tanklı
  • 1200x 2400 dpi
  • Wi-Fi
Bu ürün geçici olarak
temin edilememektedir
  • Çok İşlevli
  • 34/34 ppm
  • 4800x 1200 dpi
Bu ürün geçici olarak
temin edilememektedir
  • Çok İşlevli
  • 4800x 1200 dpi
  • Wi-Fi USB + LAN
Bu ürün geçici olarak
temin edilememektedir
  • Çok İşlevli
  • 20/30 ppm
  • 600x 1200 dpi
  • Wi-Fi USB + LAN
Bu ürün geçici olarak
temin edilememektedir
  • Çok İşlevli
  • 10/5 ppm
  • 5760x 1440 dpi
  • USB Wi-Fi
Bu ürün geçici olarak
temin edilememektedir
  • Çok İşlevli
  • 14 ppm
  • 1440x 720 dpi
  • USB LAN

Çok İşlevli Inkjet Yazıcı ürünleri için yapılan bazı yorumlar

Üye resmi
Melek Şahin 24 Kas 2017 (512 Gün önce)
çocukların ödevleri için aldık. yani evde kullanıyoruz. aslında pek kullandığımız da söylenemez. haftada bir iki sefer ancak kullanıyoruz. bu yüzden uzun süredir kartuşu hala bitmedi. yazıcının fiyatı çok uygun. alacaklara şimdiden hayırlı olsun.
Üye resmi
Aslıhan Şimşek 03 Kas 2017 (533 Gün önce)
yazıcıyı evde kullanım için aldık. çocukların ödevleri oluyor. genellikleri çocukların ödevleri için kullanıyoruz. oldukça kullanışlı bir ürün. fiyatı çok yüksek değil. zaten bu nedenle tercih ettik. çıktı alma hız ise fena değil. açıkçası yazıcıdan ben kaldım.
Üye resmi
Serkan Balkaya 11 Tem 2017 (647 Gün önce)
Ürün bugün elime ulaştı. Paketleme mükemmel ki ben paketlemeye çok önem veren biriyim. Sorunsuz şekilde kurdum. 4 renkli baskıdan sonra hp yazılımı kendi kendine renkli bir çıktı verdi. Aynısından fotokopi çektim. Birebir olmasa da yakın şekilde renkli çıktı aldım. Arkadaşlar, bu fiyata çok fazla netlik beklemeyin. Renkli çıktıyı %100 olarak değil de %70 olarak birebir çıkarıyor. Belki de kartuşu daha yeni taktığım içindir. Bilemiyorum. Yazıcıyı çocukların ödev çıktılarını almak için satın aldım. Usb kablo beraberinde geliyormuş. Açıklamalarında yazıyor ama benim gözümden kaçmış. İncehesap, tanıtım resmine usb kablo dahil yazarsa satın alanlar için daha iyi olur. İnternette bir çok firma usb kablo vermiyor. Ben yinede satın aldım. Ayrıca bu fiyata böyle bir yazıcı hem de HP marka almak zor. İncehesap sitesine hızlı kargo için teşekkür ediyorum.
Üye resmi
Muhammed Can Türkmenoğlu 08 Şub 2016 (1166 Gün önce)
yanında usb kablosu gelmiyor buna dikkat etmek gerekli. yazıcının performansını beğendim ben. kartuşlarını doldurtuyorum daha hesaplı oluyor. çıktı kalitesi güzel ve fazla gürültü yapmıyor. beslemesi iyi. sıkışma yaşatmıyor pek.
Üye resmi
Seren Saatci 28 Oca 2015 (1542 Gün önce)
çok hızlı gerçekten sürekli öyle tonerdi mürekkepti falan uğraşmıyorsun cidden uzun süreli dayanıklı bi yazıcı kesinlikle. tavsiye ederim.
    Arama Sonuçları
      0 Sepetim Sepetiniz Boş
      • Sepetinizde hiç ürün bulunmamaktadır
      Sitemizle ilgili görüş, öneri ve şikayetlerinizi formu doldurarak bize iletebilirsiniz.