Seçtiğiniz kriterlere uyan 104 adet bulundu.

Filtreleri Temizle

Apple Tablet PC ürünleri için yapılan bazı yorumlar

Üye resmi
Özkan Saygılı 31 May 2018 (141 Gün önce)
work station olarak kullanılabilecek kadar iyi performansı var işlerimi burdan çözüyorum adeta
Üye resmi
Bedirhan Birgin 31 May 2018 (141 Gün önce)
tabletlerin kralı ipaddir başka bişe söyleyen yalan söyler abi
Üye resmi
Nazım Bircan Yalova 09 Nis 2016 (923 Gün önce)
kesinlikle göz kamaştıan bir tablet. herşeyiyle güzel olmasının yanı sıra uygulamalarının zenginliği de çok işe yarıyor. hafızası diğer tabletler gibi boş şeylerle dolu değil. oyunlar için yer kalıyor. ses çıkışı da benim çok hoşuma gitti.
Üye resmi
Mesut Karanfil 19 Ara 2014 (1400 Gün önce)
bazen bilgisayar çantamda varlığını hissedemiyorum bile. çok ince bi tablet gerçekten. bir önceki ipadden daha hafif geldi bana ki harbiden hafifmiş şimdi kontrol ettim. kullanırken de bilgisayarımı unutuyorum cidden. hemen hemen her işimde yardımı dokunuyo. tavsiye ederim.
    Arama Sonuçları
      0 Sepetim Sepetiniz Boş
      • Sepetinizde hiç ürün bulunmamaktadır
      Sitemizle ilgili görüş, öneri ve şikayetlerinizi formu doldurarak bize iletebilirsiniz.