Seçtiğiniz kriterlere uyan 1 adet bulundu.

Filtreleri Temizle

Notebook ürünleri için yapılan bazı yorumlar

Üye resmi
Adak Edibali 12 Tem 2019 (123 Gün önce)
benim en sevdiğim tarafı kasanın metal olması hiçbir plastik kısım yok pili 7-8 saat banko gidiyor zaten. Genel performans, tasarım ve kullanışlılık açısından mükemmel
Üye resmi
İsmet Hamzaçebi 08 Tem 2019 (127 Gün önce)
Ürünüm açıklamada belirtildiği gibi aynı özelliklerle geldi ne kargo konusunda ne de paketleme konusunda sıkıntı çıkarmadılar çok şükür sağlam bir şekilde teslim aldım. Bence fiyatına göre çok iyi bir bilgisayar zaten kullandıktan sonra ne kadar kullanışlı olduğunu ve hızlı çalıştığını fark ediyorsunuz. Bunun dışında görüntüsü bana göre çok şık tek eksik tarafı bence RAM başka bir sıkıntısı yok elinize aldığınız anda kalitesini hissettiriyor.
Üye resmi
Okan Uzundönekoğlu 25 Ara 2018 (322 Gün önce)
çok kullanışlı bi bilgisayar ayrıca gayet hızlı hiç sorun yaşamadım giriş seviyesi gaminglerin en iyisi
Üye resmi
Erk Deha Harman 15 Oca 2018 (667 Gün önce)
sadece donanımına falan baksan lan bu kadar para verilir mi dersin ama gel gelelim kullanmaya başlayınca böyle stabil çalışan bbilgisayar yoktur diyosun. Apple kullanmaya başlayan bi daha bırakamıyo abi.
Üye resmi
Taner Demirkaya 09 Kas 2017 (734 Gün önce)
hem yazılım hem de donanım olarak muhteşem bir bilgisayar. piyasadaki diğer markalara göre biraz fiyat olarak yüksek diyebilirim. ancak apple kaliteden ödün vermiyor.
    Arama Sonuçları
      0 Sepetim Sepetiniz Boş
      • Sepetinizde hiç ürün bulunmamaktadır
      Sitemizle ilgili görüş, öneri ve şikayetlerinizi formu doldurarak bize iletebilirsiniz.