Seçtiğiniz kriterlere uyan 7 adet bulundu.

Filtreleri Temizle

Ekran Kartı ürünleri için yapılan bazı yorumlar

Üye resmi
Volkan Sekmen 05 Eyl 2019 (13 Gün önce)
Ürünü İncelememde Oyunlardaki fps i gerçekten son derece güzel rgb ışıklandırması muazzam bi görüntü ortaya koyuyo tasarım olarak cok begendim ve fiyatıda cok güzel
Üye resmi
Serkan Yılmaz 22 Ağu 2019 (27 Gün önce)
Yeni topladığım sistemim için bir süre ekran kartı araştırması yaptım. Özellikle düşük güç tüketimiyle GTX 1660 modeli dikkatimi çekti. Bu ekran kartının farklı markalar altında versiyonlarına araştırdığımda ise mükemmel az gürültü ve ısı değerleriyle MSI versiyonunda karar kıldım. İyi ki de bunu almışım. Kart gerçekten çok sessiz, zaten belli bir sıcaklığa kadar fanları çalışmıyor; çalıştığında ise sesi duyulmuyor bile. Far Cry New Dawn, Metro Exodus gibi oyunlarda yüksek ayarlarda test ettim; 65 derece ortalamayla çalışıyor. Bu fiyata böyle performans verip de bu kadar sessiz, düşük güç tüketen ve az ısınan kart sanırım piyasada yok. Bu kartı tercih ettiğime çok memnunum.
Üye resmi
Mustafa Altaş 25 Nis 2019 (146 Gün önce)
Parasının hakkını fazlasıyla veriyor tavsiye ederim. Kutusu falan dandik ama işini güzel yapıyor
Üye resmi
Taner Demirkaya 25 Eki 2017 (693 Gün önce)
özellikle fps oyunlarında yüksek performans isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim. uzun süredir kullanıyorum ve çok memnunum
Üye resmi
Fatih Yumak 09 Eyl 2016 (1104 Gün önce)
Kart orta seviye için alınabilinecek bir kart. kartın malzemeleri soğutucusu herşeyi birebir gtx1080 strix ile aynıdır arkadaşlar kart maksimum yükte 60 70 dereceyi geçmiyor. şu anki fiyatı oldukça makul. Bir tık daha aşağı olabilirdi.
    Arama Sonuçları
      0 Sepetim Sepetiniz Boş
      • Sepetinizde hiç ürün bulunmamaktadır
      Sitemizle ilgili görüş, öneri ve şikayetlerinizi formu doldurarak bize iletebilirsiniz.